Hodonínská opozice chce oddávat dál

26.12.2011 13:23

Hodonínská opozice chce oddávat dál

Bývalou hodonínskou městskou radu sesadilo zastupitelstvo už v polovině října. Její členové však mohli oddávat až do začátku prosince. A chtěli by dál

 

„V pondělí mi přišel e-majl, že městská rada rozhodla o zrušení mého pověření k výkonu občanských svatebních obřadů, které jsem cítila jako osobní poctu. Rozhodnutí rady mě překvapilo,“ uvedla bývalá radní Martina Milerová z KSČM s tím, že o oddávání má stále zájem.

Podobně je na tom i lídr Změny Vítězslav Krabička. „Mám za to, že je slušnost se zeptat, jestli mám zájem vykonávat svatební obřad jako zastupitel, a ne suše a bezdůvodně oznámit zrušení mého pověření,“ řekl Krabička.

Zájem oddávat má také bývalý starosta Jiří Mráka (ČSSD). „Ze zákona vykonává svatební obřady a vítání do života jen vedení města a rada jako výkon přenesené státní správy. Myslím si, že s tím, že kolegové už nejsou členy rady, tak s tím automaticky padá i výkon jejich funkce,“ domnívá se bývalá senátorka Alena Venhodová z ODS. Starosta Igor Taptič potvrdil, že jednotliví zájemci dostanou na jejich žádosti písemné odpovědi.

Podle zákona může oddávat starosta, místostarostové, tajemník a zastupitelé pověření městskou radou

https://hodoninsky.denik.cz/zpravy_region/hodoninska-opozice-chce-oddavat-dal-20111222.html