MUDr. Přemysl Sobotka

19.07.2012 20:24

 

MUDr. Přemysl Sobotka
1. místopředseda Senátu PČR

 

 

V Praze dne 19. července 2012

 

 

 

Vážení členové Občanské demokratické strany!

Dovolte mi, abych Vám všem poděkoval za podporu, kterou jsem od ODS získal v primárkách. Jak jsem uváděl na nominačních mítincích, jsem přesvědčen, že jako kandidát ODS mám šanci v přímé volbě hlavy státu uspět. Odmítám mediální obraz, že kandidát ODS není favoritem voleb.

V průběhu primárek jsem si ověřil, že Občanská demokratická strana má veřejnosti, i v případě volby prezidenta, co nabídnout. Spolu s Vaší podporou budu o co nejširší podporu všech voličů usilovat.

Moje historie, politickýi lidský profil jsou známé, čitelné a jasné.

Dovoluji si Vás zároveň požádat o Váš hlas a v této době i o podporu prostřednictvím Facebookuwww.facebook.com/premysl.sobotka.ods či Twitteru www.twitter.com/PremyslSobotka

Věřím, že spolu to dokážeme.

 

Děkuji za Vaší podporu a přeji Vám hezkou dovolenou.

 

 

S pozdravem